Koroner BT Anjiyografi

Koroner BT anjiyografi veya kalp radyografisi, kalp damarlarının ve venlerinin daralmasının görselleştirilmesine olanak sağlayan bir tanı aracıdır. Temel amacı, arter daralmasının sıklıkla kalsiyum birikimine işaret etmesi nedeniyle kalsiyum birikiminin nicelendirilmesidir. Görüntüleme süreci, kalsiyum birikiminin tespitini kolaylaştırmak için farklı kontrast ajanlarının kullanımını içerir.
Teklif Al
Ücretsiz Teklif

Formu doldurun, 1 saat içinde sizinle iletişime geçeceğiz.

Zaren Kliniği size Türkiye'de Koroner BT Anjiyografi hizmeti sunar.
    Zaren Kliniği hizmetleri ve paketleri ile bu hizmeti kolayca ve uygun bir maliyetle alabilirsiniz.

TedaviZaren Sağlık
    5 Yıldızlı Otel
    Konaklama
    Özel VIPTransfer
    Günlük HemşireOtelde ziyaret
    AmeliyathaneEn İyi Ulusal Hastaneler
    12 Ay
    Takip

Koroner BT Anjiyografinin Faydaları

Koroner BT anjiyografi, öncelikle kalp zarı ile ilişkili hastalıkların teşhisinde kullanılmakta olup, özellikle koroner kalp hastalıklarına özel bir vurgu yapmaktadır. Aynı zamanda doğuştan gelen kalp hastalıklarını tanımlamaya ve kalp kasıyla ilgili hastalıkları tedavi etmeye yardımcı olur. Sağlık merkezimizde mevcut olan imkanlar sayesinde bu görüntüleme yöntemleri kolayca erişilebilirdir.

Koronary BT anjiyografi ile teşhis edilen hastalıklar

Koronary BT anjiyografi, kalp krizi risklerini tespit etmede etkili olup, kan damarlarının ve arterlerin durumu hakkında değerli bilgiler sağlar. Ayrıca, kalp kası hastalıklarının veya genetik kalp ritim bozukluklarının kökenlerini aydınlatmada da kullanılır.

Koroner BT Anjiyografi için Kimler Uygundur?

Bu görüntüleme prosedürlerinde çeşitli kontrast maddelerinin kullanımı, böbrek yetmezliği olan hastalar için koroner BT anjiyografisinin önerilmediği anlamına gelir. Ayrıca, kanser tedavisi gibi radyasyon içeren tedavilerden geçen hastaların bu uygulamaları tercih ettiğinde dikkatli olunmalıdır.

Koroner BT Anjiyografinin Avantajları

Coroner CT anjiyografi olarak adlandırılan yöntem, hastalarda kalp ile ilgili sorunların derinlemesine analizini yaparken radyasyon maruziyetini en aza indirir. Zaren sağlık merkezi olarak, üstün sağlık hizmeti sunma taahhüdümüzün bir parçası olarak bu görüntüleme tekniklerini sunuyoruz.

Post Kardiyak Tomografi Tavsiyeleri

Bu işlem sonrasında, hastalara vücuda uygulanan kontrast maddesinin atılmasına yardımcı olması için su tüketmeleri önerilir. Aktif maddeyi vücuttan atmaya yardımcı olmak için, ilk birkaç gün boyunca önemli miktarda su tüketimi gerekebilir. Hastalar ayrıca işlemden hemen sonra ani bir şekilde kalkmaktan kaçınmalıdır. Nabız ve kan basıncının izlenmesi önemlidir ve hastalar gözlem süresinin ardından taburcu edilir.

Kalp Tomografisi Süreci

Prosedür, kontrast ajan kullanımıyla ilgili olarak hastanın kreatinin seviyelerinin kontrolüyle başlar. Ardından hasta bir sedye üzerine yerleştirilir ve vasküler erişim sağlanır. Hastanın durumuna bağlı olarak düzenli bir kalp atışı sürdürmek için ilaç gerekebilir. Hastanın kalp ritmini yönetmek için solunum egzersizleri uygulanabilir. Kontrast maddenin damara enjekte edilmesini takiben görüntüler görüntüleme cihazında yakalanır.

Kalp Tomografisi Koroner BT Anjiyografinin Sınırlamaları

Bu yöntem radyasyon içerdiği için, hasta maruziyetini en aza indirmek için önlemler alınmalıdır. Ayrıca, kullanılan kontrast ajan, böbrek yetmezliği olan hastalar için risk oluşturabilir ve bu tür bireyler için uygun değildir.

Kalp Tomografisi İçin Kontrendikasyonlar

Küçük kalp stentleri olan hastalara kalp tomografisi önerilmez ve radyasyon içeren bu işlem kanser hastalarına dikkatlice uygulanmalıdır. Böbrek yetmezliği olan hastalar da dikkatlice değerlendirilmelidir. Zaren sağlık merkezi, bu görüntüleme tekniklerini kullanarak uzman danışmanlık ve hızlı tedavi seçenekleri sunmaktadır.

Kalp Tomografisi Sonrası Dikkate Alınması Gereken Hususlar

Tedavi sonrasında, hastalar hamile bireyler ve çocuklar etrafında bulunabilir çünkü kalıcı yan etkiler yoktur. İşlem sonrası hastalarda radyoaktif kalıntıyla ilgili endişe yoktur.

Kardiyak Tomografi Prosedürü ile İlişkili Ağrı

Bu prosedürü takiben hastalar genellikle herhangi bir rahatsızlık hissetmezler. Tedavi sonrasında hastaların kalıcı hasar gördüğüne dair herhangi bir kayıt da bulunmamaktadır. Sağlık merkezimiz, etkili teşhis ve tedavi süreçlerini kolaylaştırmak için güvenli ve başarılı görüntüleme hizmetleri sunma konusunda gurur duyar.

Kalp Tomografisinde Alerji Riski

İşlemde kullanılan kontrast madde bazen hastalarda alerjik reaksiyonlara neden olabilir. Bu nedenle hastaların alerji geçmişinin farkında olmaları önemlidir. Tedavi sırasında önceden yaşanan alerjik reaksiyonlara dikkat edilmelidir. Koroner BT anjiyografi yöntemi son zamanlarda başarılı tıbbi sonuçlar vermiştir.

2023 Koroner BT Anjiyografi Fiyatları

2023 yılındaki koroner BT anjiyografi fiyatları hakkında bilgi almak için hemen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

Size rehberlik etmek için buradayız!

Zaren Clinic'te, tüm cerrahi süreç boyunca yanınızda olacak özel tıp uzmanlarından oluşan bir ekip tarafından memnuniyetle karşılanacaksınız. Ücretsiz çevrimiçi danışmanlığımızdan yararlanmak için bugün bizimle iletişime geçin.
    Bize Ulaşın!
    Canlı Destek
    Medikal Danışman

Koroner BT Anjiyografi SSS

Koroner BT anjiyografi nedir?

Koroner BT anjiyografi veya kalp tomografisi, kalp arterlerinde ve venlerinde daralmanın görselleştirilmesine izin veren bir tanı yöntemidir. Öncelikli olarak arteriyel daralmayı gösterebilecek kalsiyum birikiminin miktarını belirlemek için kullanılır.

Koroner BT Anjiyografi kimlere yapılmamalıdır?

Kontrast malzemelerin kullanımı nedeniyle böbrek yetmezliği olan hastalara koroner BT anjiyografi yöntemi önerilmez. Ayrıca, kanser tedavileri için radyasyon tedavisi gören hastalarda dikkatli bir şekilde kullanılmalıdır. Ek olarak, küçük kalp stentleri olan hastalara da önerilmez.

Prosedürden sonra herhangi bir yan etki var mı?

Genellikle, hastalar prosedürden sonra önemli bir rahatsızlık yaşamazlar ve kalıcı bir hasar kaydedilmez. Bununla birlikte, bazı hastalar prosedürde kullanılan kontrast maddeye alerjik reaksiyon gösterebilirler, bu nedenle alerji geçmişinizi bilmeniz önemlidir.

Hastalar işlemden sonra hamile kadınların ve çocukların yanında bulunabilir mi?

Operasyondan sonra hastalar hamile kadınların ve çocukların yanında olabilirler. Operasyon sonrası hastalar üzerinde radyoaktif kalıntıyla ilgili herhangi bir endişe bulunmamaktadır ve bu nedenle başkalarına herhangi bir risk oluşturmazlar.

Koroner BT Anjiyografi fiyatları hakkında nasıl bilgi edinebilirim?

Koroner BT Anjiyografi fiyatları hakkında bilgi almak için lütfen doğrudan bizimle iletişime geçin. Gerekli detayları sağlamaktan mutluluk duyarız.

Adres

Ataköy 7-8-9-10 Mh. Çobançeşme E-5 Yanyol No:16/1/A Selenium Retro-9 A Blok K:18 D:130
    34158 - Istanbul

E-Posta

Ücretsiz Teklif
    Doktorlarımız 24 saat içinde ihtiyaçlarınıza uygun bir tedavi planı yapmaya hazırdır.
    Ücretsiz Teklif Alın