Mezoterapi

Türkiye'nin en iyi mezoterapisini Zaren Sağlık'ta alabilirsiniz. Mezoterapi hakkında daha fazla bilgiyi iletişime geçerek alabilirsiniz. Zaren Sağlık.

Teklif Al
Ücretsiz Teklif

Formu doldurun, 1 saat içinde sizinle iletişime geçeceğiz.

Mezoterapi Operasyonu Hizmetleri

TedaviZaren Sağlık
    5 Yıldızlı Otel
    Konaklama
    Özel VIPTransfer
    Günlük HemşireOtelde ziyaret
    AmeliyathaneEn İyi Ulusal Hastaneler
    12 Ay
    Takip

Mezoterapi Nedir

Mezoterapi genellikle kozmetik gençleştirme, cilt sıkılaştırma ve lipoliz (yağ giderme) için uygulanır. vücuttan). Amino asitler saç büyümesini teşvik etmede ve saç dökülmesini önlemede hayati bir rol oynar. Saçlarımız öncelikle amino asitlerden oluşan bir protein olan keratinden oluşur. Beslenmemizde esansiyel amino asitlerin eksikliği zayıf ve kırılgan saçlara yol açarak saçları kırılmaya ve dökülmeye karşı daha hassas hale getirebilir.
    Bununla birlikte, kafa derisine hyaluronik asit ve amino asitlerin enjekte edilmesini içeren bir mezoterapi tedavisi saç büyümesini teşvik edebilir ve genel sağlığını iyileştirebilir. Tedavi için gereken seans sayısı, saç dökülmesinin şiddetine ve bireyin tedaviye verdiği yanıta bağlı olarak değişir. Mezoterapinin saç dökülmesiyle mücadele etmenin ve saç büyümesini artırmanın güvenli ve etkili bir yolu olduğu tespit edilmiştir, bu da onu saçlarının görünümünü ve sağlığını iyileştirmek isteyenler için popüler bir seçim haline getirmektedir.

İğnesiz mezoterapi nasıl yapılır?

Mezoterapi, vitaminler, mineraller, proteinler, enzimler, hormonlar ve diğer biyoaktif maddelerin deri altına enjekte edilmesi yoluyla belirli rahatsızlıkların tedavi edilmesi yöntemidir. Mezoterapi genellikle deri altına enjeksiyon yoluyla veya bazı özel mikroenjeksiyon teknikleri kullanılarak uygulanır. Günümüzde lokal anesteziklerin ve mikroenjeksiyon tekniklerinin kullanılması ile uygulama sırasındaki rahatsızlık çok azdır. Mezoterapi genellikle kozmetik gençleştirme, cilt sıkılaştırma ve lipoliz amacıyla uygulanmaktadır.

Mezoterapinin kullanıldığı alanlar

• Selülit, damarlar, gıdı ve diğer bölgelerdeki lokalize yağ birikintileri,
    • Akne, keloidler, bacak ülserleri, fotoyaşlanma, yüz gençleştirme, kaşıntı, sedef hastalığı, cilt çatlakları, cilt lekeleri, vitiligo ve egzama,
    • Kas-iskelet sistemi ve romatolojik hastalıklar, artrit, astım, gut, baş ağrısı, disk hasarı, fibromiyalji, kabızlık, kulak çınlaması, baş dönmesi, spor yaralanmaları.

Mezoterapi yöntemi ile sistemik olarak kullanılan ilaçlar lokal olarak daha az miktarda ve doğrudan hastalıklı bölgeye uygulanabilmektedir. Böylece tedavi amaçlı uygulanan mezoterapi sayesinde sistemik yan etki riski azalıyor.

Mezoterapi Çeşitleri

PRP Mezoterapisi: PRP mezoterapisi, kişinin kendisinden uygun işlemlerle alınan kanın kozmetik veya hastalık nedenleriyle (cilt, eklem vb.) tekrar kendisine enjekte edilmesidir. Yaklaşık 20 dakikalık bir işlemdir. Hastadan alınan kan, en canlı fibrin ve trombositleri ayırmak için işlenir. Santrifüj işleminden sonra kanın trombosit ve fibrin bileşeni çıkarılır ve ihtiyaç duyulan bölgeye tekrar enjekte edilir. İğnesiz Mezoterapi: İğnesiz mezoterapi yöntemi, mezoterapi için kullanılan maddelerin basınç sistemi ile çalışan cihazlarla cilde uygulanması tekniğine dayanır. İğne fobisi olanlar ve özel durumlar için avantaj ve dezavantajları olabilir

Güzellik Mezoterapisi

Güzellik amaçlı yapılan mezoterapi işlemi için öncelikle uygun mezoterapi belirlenmeli ve kişinin sistemik hastalıklarının (kalp ve böbrek hastalığı, kan hastalıkları vb.) olmaması ve kanamayı bozan ilaçlar kullanmaması gerekmektedir. Mezoterapi sonrası ciltteki kollajen miktarı artar ve daha canlı, parlak, ışıltılı, pürüzsüz bir yüzey görünümü elde edilebilir. Kullanılan ilaçlara bağlı olarak değişmekle birlikte genellikle 2-4 hafta arayla 3 ila 5 uygulama yapılır.

Mezoterapi Ne Zaman Etki Gösterir?

Yüz bölgesine uygulanan mezoterapi, uygulandığı andan itibaren uygulandığı bölgenin deri altında etkisini göstermeye başlar. Tedavinin cildin üst bölgelerinde etkisini göstermesi biraz zaman alabilir. Bu nedenle sarkma ve kırışıklık gibi sorunlarınızda iyileşme görmeniz birkaç haftayı bulabilir. Seanslar ilerledikçe mezoterapinin etkileri dışarıdan görünür hale gelecek ve cildinizdeki toparlanma ve kırışıklıklardaki azalma belirginleşecektir. Bu dönemde mezoterapinin etkili olmadığını düşünerek seanslara ara vermemelisiniz.

Mezoterapi Sonrası Şişlik Ne Zaman Geçer?

Mezoterapi sonrası bazı kişilerin yüzünde oluşan şişlik geçici bir durumdur. Eğer şişlik yaşarsanız, mezoterapiden 24 saat sonra şişliğiniz inmeye başlar. Birkaç gün içinde tüm şişlikler azalacak ve kendiliğinden kaybolacaktır.

Mezoterapi Sonrası Morarma Nasıl Geçer?

Mezoterapi sonrası bazı kişilerin yüzünde oluşan morluklar, tıpkı şişlikler gibi geçici bir durumdur. Oluşan morluklar herhangi bir tedaviye gerek kalmadan birkaç gün içinde azalarak kendiliğinden kaybolur.

Mezoterapi Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

Mezoterapi işlemi sırasında enjeksiyon yapıldığı için cilt bir miktar zarar görecektir. Bu nedenle mezoterapi sonrası ilk 1-2 gün cilt aşırı yorulmamalı ve dinlendirilmelidir. Mezoterapiden sonraki ilk 15 saat içinde işlem yapılan bölge yıkanmamalı ve banyo yapılmamalıdır. Ağır makyaj yapılmaması, havuz ve denize girilmemesi enfeksiyondan korunmak için önemlidir.

Güneşe çok fazla çıkmamalısınız çünkü enjeksiyon sonrası oluşan küçük kabuklar güneş ışınlarının bu bölgelere ulaşmasını engeller. Bu durumda güneşin etkisiyle cildin diğer bölgeleri renk değiştirirken, kabuklu bölgelerin altındaki cilt açık renkli kalabilir ve ton farklılıklarına neden olabilir. Mezoterapi sonrası erken dönemde solaryumdan da kaçınılmalıdır. Tedavi edilen bölge yüzde değilse dar kıyafetler giyilmemesi de önerilir.

Türkiye'de Mezoterapi Fiyatları

Türkiye'de mezoterapi konusunda en iyi hizmeti veren merkez şüphesiz Zaren Sağlık'tır. Binlerce danışanımızın sağlık sorunlarını çözmeyi başaran Zaren Sağlık ile vakit kaybetmeden iletişime geçebilir ve her türlü sağlık sorunlarınızdan kurtulabilirsiniz.

Zaren Klinik Hasta Yorumları

• Zaren Health'ten İnanılmaz Sonuçlar

Son zamanlarda Türkiye'deki Zaren Clinic'ten bir kaş kaldırma operasyonu oldum ve sonuçlardan heyecan duyuyorum. Prosedür hassasiyetle gerçekleştirildi ve personel tüm deneyim boyunca inanılmaz derecede destekleyici oldu. Zaren Kliniği kaş kaldırma operasyonu düşünen herkes için tavsiye ederim.

Ethan Williams
      Amerika Birleşik Devletleri
      Zaren Health ile Hayatı Değiştiren Deneyim

Kaş kaldırma ameliyatı olacağı konusunda gergindim ama Türkiye'deki Zaren Sağlık ekibi kapıdan içeri girdiğim andan itibaren beni rahatlattı. İşlem hızlı ve acısızdı ve sonuçlar hayat değiştiriyordu. Çok daha iyi görünüyorum ve hissediyorum ve Zaren Sağlık ekibine çok minnettarım.

Sophia Lee
      Birleşik Krallık
    • Zaren Health'te Sorunsuz ve Kusursuz Deneyim

Zaren Klinik'te, yenilikçi estetik yaklaşımlarımız ve uzman cerrahlarımız ile yüzünüze doğal bir gençlik ve tazelik katmayı amaçlayan kaş kaldırma ameliyatları sunuyoruz. Yorgun veya kızgın bir ifadeye neden olan düşük kaş pozisyonlarını düzeltmek ve göz çevresinde daha canlı bir görünüm elde etmek için en son teknikleri kullanarak, sizlere kişiye özel estetik çözümler sağlamaktayız. Zaren Klinik'te, güvenli ve konforlu bir ortamda, arzu ettiğiniz estetik hedeflere ulaşmanız için ihtiyacınız olan her şeyi sunuyoruz.

Miguel Gonzalez
      İspanya
      Şimdiye kadar verdiğim en iyi karar

Yakın zamanda Türkiye'deki Zaren Sağlık'ta kaş kaldırma ameliyatı oldum ve bu deneyim sorunsuz ve kusursuzdu. Personel bilgili ve profesyoneldi ve tüm süreç boyunca rahat olmamı sağladılar. Kaş kaldırmayı düşünen herkese Zaren Health'i şiddetle tavsiye ediyorum.

Ines Costa
      Portekiz

Size rehberlik etmek için buradayız!

Zaren Clinic'te, tüm cerrahi süreç boyunca yanınızda olacak özel tıp uzmanlarından oluşan bir ekip tarafından memnuniyetle karşılanacaksınız. Ücretsiz çevrimiçi danışmanlığımızdan yararlanmak için bugün bizimle iletişime geçin.
    Bize Ulaşın!
    Canlı Destek
    Medikal Danışman

Mezoterapi SSS

Mezoterapi nedir ve nasıl çalışır?

Mezoterapi, cildin orta tabakasına az miktarda ilaç, vitamin ve diğer aktif bileşenlerin enjekte edilmesini içeren kozmetik bir tedavidir. Mezoterapinin amacı cildi canlandırmak ve gençleştirmek, daha genç ve parlak bir görünüm kazandırmaktır.

Türkiye'de mezoterapi güvenli midir?

Mezoterapi nitelikli ve deneyimli bir uygulayıcı tarafından yapıldığında Türkiye'de güvenli kabul edilmektedir. Bu prosedürü küçük enjeksiyonlar içerir, bu nedenle saygın bir doktor seçmek önemlidir. Herhangi bir komplikasyon riskini en aza indirmek için klinik ve uygulayıcı.

Kaç seans mezoterapiye ihtiyacım olacak?

Gerekli mezoterapi seanslarının sayısı, kişinin cilt sorunlarına ve istenen sonuçlara bağlıdır. Bazı hastalar sadece bir seanstan sonra sonuçları görebilirken, diğerleri istedikleri sonucu elde etmek için birden fazla seansa ihtiyaç duyabilir. Uygulayıcınız ihtiyaçlarınıza en uygun tedavi yöntemi konusunda size tavsiyede bulunacaktır.

Mezoterapi ağrılı mıdır?

Çoğu hasta mezoterapinin nispeten ağrısız olduğunu bildirmektedir. Enjeksiyon işlemi sırasında bir miktar rahatsızlık yaşanabilir, ancak bu genellikle minimal ve kısadır. Uygulayıcınız herhangi bir rahatsızlığı en aza indirmek için uyuşturucu krem veya lokal anestezi kullanacaktır.

Mezoterapi ne kadar kalıcıdır?

Mezoterapinin sonuçları, kişiye ve cilt sorunlarına bağlı olarak birkaç aydan birkaç yıla kadar sürebilir. Optimal sonuçları korumak için bazı hastalar ara sıra rötuş tedavileri yaptırmayı tercih edebilir. Uygulayıcınız ihtiyaçlarınız için en iyi tedavi yöntemi konusunda size tavsiyede bulunacaktır.

Adres

Ataköy 7-8-9-10 Mh. Çobançeşme E-5 Yanyol No:16/1/A Selenium Retro-9 A Blok K:18 D:130
    34158 - Istanbul

E-Posta

Ücretsiz Teklif
    Doktorlarımız 24 saat içinde ihtiyaçlarınıza uygun bir tedavi planı yapmaya hazırdır.
    Ücretsiz Teklif Alın